Love Them

SSID:)

Assalamualaikum..
 Ya Allah,dah berabad aku tak update blog ni . Busy la katakan..Act, takde la busy sangat pun,Seingat aku,last aku bukak blog aku ni,3 bulan yang lepas..Okay,aku pun dah tak ingat dah.
 

         Sekarang dah masuk musim gila drama..haha..dah nampak kan apa tittle yang terpempan atas dahi tu kan..SSID is for Sebenarnya Saya Isteri Dia.dalam teori kepala otak aku yang tersendiri ni,kebanyakan makhluk yang minat drama tu sebab hero bagi kaum hawa,right?And heroin bagi kaum adam..kan?kan?kan?Hahaha, memandai je aku ni ,kan?Okay,abaikan bebelan aku yang sedang on the way nak meletus ni..Jangan kata orang lain,aku pun minat gila dengan drama sebab hero dia .Izzue Islam.aku boleh guarantee yang kau orang pun kenal dengan dia,kan? Paling gempak dia Kelantanese .hahaha..




Nah,ambik kau,kau tak kenal sangat kan?Amacam,meroyan tak dah tengok muka dia ni?Haaaa,like I said before,confirm melting punyalah..HAHAHA..Ni lah hero yang cakap tadi tu..Izzue Islam :D
Okay-okay,jangan kau layan sangat merapu aku tengah malam malam buta macam ni..


Suka?Tekan Je Butang Like:)

No comments: