Love Them

Result oh result



Assalamaualaikum,tinggal 3 hari lagi untuk result aku kan?agak agak,berapa lah A yang sempat aku curi dari lembaga exam tu.Perasaan pelajar form 3 ni sekarang ni mesti dah cemas tahap gaban kan?Maybe ada yang rilex,maybe ada yang cemas.yang riex tu lain cerita,yang cemas,kelam kabut dan seangkatan dengannya tu mesti dah tak boleh nak lelap mata kan?Aku ni,nak kata cemas pun tidak,rilex pun tidak.Herm,apalah nasib aku..Ni ada satu story pasal budak sengal..

Kawan: Woi,result,bila keluar wey?

Aku: Manalah aku tahu,bukannya aku kerja dekat kementerian tu...sengal punya orang

Kawan: Aku dengar diorang cakap 19/12.

Aku: Entah,aku sendiri pun tak tahu..sekejap tarikh tu,sekejap tarikh lain.

Kawan: Bebal lah kau,pergi sekolah,tapi tak tahu apa apa.

Aku: Wey,kau tak boleh nak cakap baik baik ke,aku bagi makan lesung,kau nak?kau yang tanya aku,aku            tak tahu,kau marah!

             Baru aku tahu,rupanya ada juga manusia yang macam ni.Aish...







Suka?Tekan Je Butang Like:)

No comments: