Love Them

Rindunya Aku

Assalamualaikum :D .Salam Sejahtera :)..Semua sihat,kan?okay,kepada mana mana pelawat yang  tak berapa nak sihat tu,aku sarankan sediakan plastik untuk muntah terus,okay?Tittle klu dah menunjukkan betapa rindunya aku kepada kawan kawan aku yang sekarang bukan ada depan mata aku .Dulu,dengan dioranglah aku share story aku,aku buat perangai gila aku and macam macam lagi...Aku rasa bahagia bila aku bersama dengan diorang.Mungkin mana mana orang yang baca post ni,akan ingat aku jiwang karat kan?Aku tak kisah pun,memang aku ni spesis jiwang sioottt..That's not funny,okay?

          Tahun 2012 lah,tahun aku rapat dengan diorang,tahun aku menggila dengan diorang..Ya Allah,rindunya aku saat saat tu:)Kalau lah masa boleh diputarkan balik...Tapi nak buat macam mana lagi,kan?manusia yang paling aku rindu,NUR FATHIN IZZATI atau yang lebih dikenali sebagai thin..Makhluk ni yang selalu ajar aku bersabar dalam hadapi ujian ALLAH,yang selalu berada dengan aku time sedih,happy,gila gila.Kalau aku sakit hati dengan someone,dia manusia yang paling menggelabah nak marah .Itu sebab aku selesa dengan dia..Setiap pagi tahun lepas,dia akan heret aku ke hujung beranda depan kelas,dia akan story dengan aku kisah hidup dia. walaupun,kadang kadang aku takde masa nak dengar celoteh dia tu,dia tetap sabar tunggu aku siapkan dulu kerja aku tu..


Fathin
            Makhluk kedua,FAZLEEN SYAHIRA a.k.a lynn. Satu benda yang aku suka tentang lynn,dsuka buat lawak and dia tetap akan gelak sepuas hati time aku melawak walaupun lawak aku tu tak menjadi.Aku selalu kutuk dia and dia selalu kutuk aku.Sensitif and manja memang sifat dia..Sumpah,kalau aku jumpa makcik bulat ni,aku nak peluk dia sampai dia kempis baru aku lepaskan.Dulu,aku selalu bergaduh dengan dia.Tak sampai 5 minit,salah seorang akan mengalah..Gila,kan?Time Lynn nak keluar dari Maher,aku tarik beg dia taknak bagi lepas dia masuk dalam kereta,nasib baik Marsya sempat pegang aku.Lynn,Thin,kau taknak balik sini ke?Taknak tengok aku ke?Tak rindu aku ke?
Fazleen






Suka?Tekan Je Butang Like:)

No comments: