Love Them

2013

Assalamualaikum,sygs...(penyayang).Dah baca kan tittle yang terpampang atas tu,aku buat tittle tu sebab tahun 2013,aku dah masuk umur 16...macam cepat sangat masa berlalu..dulu aku kecik je,x reti nak buat pape..sekarang aku dah besar panjang..maybe dapat jadi sedikit matured.Seperti remaja lain,siapa yang tak suka,umur dah meningkat.Semakin tua,semakin banyak lah tanggungjawab kan???Sekarang jam dah menunjukkan pukul 11.55 a.m.Dan aku still busuk belum mandi..rutin aku time weekends....hehe...

       Sekarang aku dah boleh menyibukkan diri untuk packing baju nak pergi asrama...readers mesti pelik kan kenapa awal awal aku dah nak simpan..ye lah..kalau tak simpan sekarang ni,nanti aku busy as abah aku nak masuk wad 16 haribulan ni..masa tu,semua orang jaga abah..so,baik aku siap siap sekarang.Orang kata sediakan payung sebelum hujan...

      Bulan disember dah masuk..bulan ni juga result aku keluar..Ya Allah,rasa yang terperap busuk dalam hati aku ni Allah je yang tahu,tapi mama aku ada cakap,macam mana pun result,itu yang kita mampu,kalau baek,Alhamdulillah..kalau tak berapa,usahakan lagi..InsyaAllah,Allah akan tolong,kalau tak sekarang,maybe dalam masa depan...Thanks,mama for supporting me...I <3 U...



Ma & Abah
                       


Suka?Tekan Je Butang Like:)

No comments: