Love Them

Holiday....

Assalamualaikum :)


         Hey,lama dah tak update blog yang berhabuk lagi busuk ni...terlalu buzy sampai ada blog pun aku lupa....Excellent student la katakan...Anyway,sekarang kan musim holiday,so aku boleh lah nk fikir apa nak isi dalam blog berhabuk ni....

       Seperti yang readers lain nampak,semua entry entry aku sebelum ni,dah aku delete...aku dah renewkan balik blog ni....Dah baca tittle yang terpampang atas dahi tu,kan???Okey,sebelum kau orang baca ,aku harap readers yang nak baca post ni enjoy dengan post aku...

        Holiday!!!Yeah,holiday come again..ramai yang suka sangat dengan holiday ni sampai kalau orang tak bagi kau holiday pun,suka hati mak bapak kau je nak pergi holiday*agak kasar disitu.Maksud aku,ponteng sekolah...Tapi,aku ni lain daripada yang lain.okey,aku mengaku,aku tak suka dengan holiday...bagi aku cuti hari Jumaat Sabtu lagi bagus...Boleh jugak aku nak pergi makan angin dengan family..kalau cuti budak budak macam ni,parents aku kerja,siblings aku buzy..so,aku boleh holiday depan tv je...Tu pun holiday jagak,kan?

     Sejak cuti ni,satu je tempat relaks pernah aku pergi...oke,x adalah relaks sangat,tapi boleh lah nak santai santai..hehehe...panjang kan pengenalan..haha SABAR...kakak aku bawak kami pergi PCB Resorts je.....pergi mandi kolam...seronok lah jugak sebab tak de orang...so,kitaorang buat macam kitaorang punya swimming pool...loncat sana sini...

       



Okey,aku pun dah letih nak taip panjang panjang,nanti aku letak entry yang lebih cun melecun,oke?


   


Suka?Tekan Je Butang Like:)

No comments: